Loading...

بسم الله الرحمان رحیم

ضمن عرض تشکر از حُسن نیت شما مشتری گرامی بابت انتخاب پاپینوتک برای خراید

در تلاشیم تا با ارائه هر چه بیشتر خدمات  شما را در یک خرید دلنشین و لذت بخش یاری رسانیم

  پاپـــینوتک چیست و کجاست ؟؟؟

پاپینو تک یک فروشگاه اینترنتی چند منظوره می باشد که در زمینه فروش کالا های اسباب بازی و سرگرمی و معرفی گجت های روز دنیا  فعالیت دارد و در حال حاظر با ادرس www.papinotak.ir در بستر وب فعال می باشد

و ادرس پیچ اینستاگرام این وبسایت به ادرس  www.instagram.com/papinotak می باشد که دراستان هرمزگان  شهر بندرعباس /ناحیه گلشهر شمالی / خیابان دانشگاه فعالیت دارد

در این بخش به مطالبی خواهیم پرداخت که دانستن این مطالب قبل از خرید به شما کمک شایانی خواهد کرد و تمامی موارد احتمالی بطور کامل ذکر شده است

در صورت نخواند این مطالب و به وجود آمدن مشکلات احتمالی به عهده مشتری می باشد   و   پاپینوتک /اداره پست / شرکت تیپاکس هیچ عذری را پذیرا نخواهد بود

1- لطفا در هنگام خرید دقت کرده و تمامی عکس های محصول و تمامی توضیحات را بخوانید

2-لطفا در هنگام طی کردن فرایند خرید دقت کرده و ادرس خود را دقیق وارد کنید لطفا توجه داشته باشید که باید تمامی فیلد ها را با دقت کامل نمایید

هر سفارش باید دارای گیرنده مشخص باشد لطفا فیلد ادرس را بصورت واضح کامل نمایید در فیلد ادرس داشتن نام و نام خانوادگی و شماره تماس و  ادرس دقیق گیرنده  مانند استان /شهر / ناحیه / خیابان / کوچه /نام ساختمان / پلاک / طبقه / واحد  و کد پستی قید شود

هرگونه اشتباه در ادرس و کسر بودن اطلاعات گیرنده باعث کند شدن فرایند ارسال و رسیدن بسته به مقصد میشود و هرگونه هزینه بابت این مورد با مشتری می باشد

3-بعد از تکمیل خرید سفارش شما توسط اعضای مجموعه پاپینو تک بررسی میشود و کالای خریداری شده را از نظر فنی و ظاهری تست گردیده و در صورتی که کالا شکستنی باشد ابتدا در پلاستیک حباب دارد پیچیده میشود و سپس در کارتن های استاندارد پستی قرار داده میشود و تمامی اطلاعات شما بصورت چاپ شده بر روی بسته شما قرار میگیرد و 24 الی 72 ساعت کاری بعد از ثبت سفارش تحویل اداره پست و یا شرکت تیپاکس میگردد

نکته : هرگونه در خواست کنسلی باید سریعاََ به فروشگاه اطلاع داده شود . در صورتی که بسته شما اماده نشده باشد تمامی مبلغ پرداختی به خریدار عودت داده میشود

نکته : فروشگاه می تواند مبلغی را از خریدار بابت مالیات و کارمزد شاپرک کسر نماید و مانده را به حساب مشتری عودت دهد

4-لطفا توجه داشته باشید که تمامی بسته های پستی دارای بیمه عمومی می باشند که اطلاعات بیشتر را می توانید از طریق وبسایت رسمی اداره پست مطالعه فرماییدhttps://www.post.ir/-/oorbtesa

5-تمامی بسته ها دارای بیمه عمومی هستند و در صورتی که مشتری می خواهد سقف بیمه را تغییر دهد حتما در هنگام سفارش در توضیحات قید فرماید

6-یک روز کاری بعد از ارسال تمامی بارکد های پستی در سایت درج میگردد و مشتری می تواند به مراجعه به https://papinotak.ir/track-order  کد خرید خود را وارد کرده و سپس بارکد پستی 24 رقمی درج شده را کپی کند و در وبسایت رسمی اداره پست https://tracking.post.ir/ مرسوله خود را رهگیری نماید و از زمان رسیدن بسته مطلع شود

نکته :فقط بارکد بسته های اداره پست در سایت پاپینو تک درج میشود و بسته هایی که از طریق تیپاکس ارسال میشوند یک پیامک حاوی اطلاعات و بارکد سفارش شما از طریق تیپاکس برای شما ارسال میگردد و دیگر در سایت پاپینو تک درج نمیشود

بعد از ارسال و سپری شدن فرایند زمان ارسال حال نوبت تحویل کالا  است  در هنگام تحویل گرفتن کالا از پستچی یا مامور شرکت تیپاکس باید به چند نکته دقت شود

نکته :پستچی و مامور تیپاکس موظف نیست با گیرنده تماس بگیرید  و گیرنده موظف است در زمان مقرر در محل حضور داشته باشد و بسته را تحویل بگیرید در صورت عدم حضور و یا ناقص بودن ادرس و یا عدم مطابقت اطلاعات درج شده در روی بسته با فرد گیرنده که باعث عودت یا برگشت بسته شما شود  تمامی هزینه ها رفت و برگشت کالا تماماََ به عهده  مشتری / گیرنده میباشد

نکته:  سفارشاتی که هزینه ارسال آن در سایت پاپینو تک به کالا اضافه شده و پرداخت گردیده نیاز به پرداخت مجدد هزینه به پستچی نیست  در صورتی که پستچی از شما در خواست وجهی را بکند کاملا خلاف قانون اداره پست بود و گیرنده می تواند از طریق وبسایت رسمی اداره پست https://eop.post.ir شکایت خود را از پستچی انجام دهد و در صورت پراخت وجه اضافه به پستچی آن وجه را از شرکت پست بخواهد .

نکته :پستچی موظف است اطلاعات روی بسته را بخواند و با دریافت مدرک شناسایی مانند کارت ملی یا شناسنامه  از گیرنده بسته را به شخص گیرنده درج شده در روی بسته تحویل دهد . هرگونه تحویل بسته به شخصی غیر از گیرنده غیر قانونی بوده و قابل پیگیری و ثبت شکایت از وبسایت رسمی اداره پست می باشد https://eop.post.ir/

نکته : به دلیل داشتن بیمه عمومی  گیرنده موظف است در هنگام تحویل گرفتن بسته را در حضور پستچی کاملا چک نمایید . بسته بندی  و کارتن پست شما باید کاملا سالم باشد / خیس نخورده باشد/ له یا مچاله نشده باشد / باز یا پاره نشده باشد

نکته :در صورتی که کارتن بسته بندی پست دچار هر گونه آسیبی مانند خیس خوردگی / له شدگی یا پارگی شده باشد گیرنده نباید بسته را تحویل بگیرد و چیزی را امضا نکند و از پسچی در خواست صورت جلسه بسته را نمایید و این شرایط را در همان روز به پاپینو تک گزارش دهید و  در این صورت بسته در همان وضعیت به اداره پست برگشت داده میشود و تعیین تکلیف خواهد شد  و جهت پیگیری بیشتر نیز می توانید از طریق https://eop.post.ir/ گزارش را ثبت نمایید

نکته :گیرنده موظف است در صورتی که کارتن پستی کاملا سالم بود و اطلاعات گیرنده کاملا مطابقت داشت  بسته را در حضور پستچی باز نماید و از سلامت ظاهری کالا مطمئن شود در صورت بروز هرگونه مشکل در این فرایند در خواست صورت جلسه نمایید و این مورد را همان روز به پاپینو تک اطلاع دهید و گزارش خود را در وبسایت رسمی اداره پست https://eop.post.ir ثبت کند

7-تحویل گرفتن بسته از پسچی و مامور تیپاکس  به منزل تایید و سلامت بسته می باشد پست و تیپاکس هیچ عذری را بعد از تحویل پذیرا نمی باشد لطفا دقت فرمایید

نکته :لطفا در زمان مقرر در محل باشید و بسته را تحویل بگیرید شرکت ملی پست / شرکت تیپاکس / فروشگاه پاپینو تک  هیچ عذری را پذیرا نخواهد بود هر گونه برگشت بسته و یا ... سایر مشکلات و هزینه ها فقط متوجه گیرنده خواهد بود

نکته : گیرنده موظف است  همان روز تحویل کالا را بررسی نمایید و در صورت بروز مشکل فنی در کالا یا کسری در اقلام  را همان روز به پاپینو تک اطلاع دهد

نکته: بعد از گذشت یک روز پاپینو تک هیچ عذری و دلیلی مانند ( مسافرت بودم . بسته تحویل من نبوده. چون کادو بود بازش نکردم و ... ) را از گیرنده پذیرا نخواهد بود و تمامی هزینه های احتمالی به عهده گیرنده می باشد

نکته : تمامی اطلاعات ارسال تا تحویل و زمان در سایت پست و تیپاکس قابل رهگیری است .

نکته : تمامی کالا ها قبل از ارسال کاملا چک و تست میشوند و بعد ارسال میشوند این مورد باعث میشود که بسته ها سالم برسد

8- برای کالا های باتری دار یک روز مهلت تست باتری در نظر گرفته شده است در صورت مشکل در باتری . باتری برای مشتری تعویض میگردد

نکته : هزینه ارسال مجدد باتری به عهده فروشگاه می باشد